Eläkkeelle jääminen

Kun jäät työstäsi eläkkeelle, ilmoita siitä heti Jytylle. Voit tehdä ilmoituksen myös etukäteen. Jos haluat jäädä yhdistykseen kannatusjäseneksi (ks. alla), ilmoita eläkkeelle jäämisestä tällä lomakkeella. Jos haluat erota Jytystä, ilmoita siitä kirjallisesti. Lue tarkemmat ohjeet eroamisesta. Palauta jäsenkorttisi jäsenasiainhoitajalle (Hanna Kotila, Keponkatu 9 D 22, 60100 Seinäjoki).

Yhdistys muistaa eläkkeelle jääviä jäseniä pienellä yllätyslahjalla. Aurinkoisia eläkepäiviä!

Kannatusjäsenyys

Jos haluat olla eläkkeelle jäämisen jälkeenkin jytyläinen, voit jäädä kannatusjäseneksi Jyty Seinäjokeen tai liittyä valtakunnalliseen Jytyseniorit ry:hyn. Halutessasi voit olla jäsenenä molemmissakin, mutta silloin täytyy maksaa kummankin yhdistyksen jäsenmaksut. Jytysenioreihin liittyminen ei päätä automaattisesti jäsenyyttä paikallisyhdistyksessä.

Jyty Seinäjoen jäsenyyden säilyttäminen

• Sitoudut maksamaan jäsenmaksun 36 euroa/vuosi. Maksu koskee myös vapaajäseniä.
  • Jyty Seinäjoen retkille ja tapahtumiin osallistuessasi saat 25 prosenttia alennusta ei-jäsenen hinnasta.
  • Kannatusjäsenenä voit hyödyntää yhdistyksen 40 euron liikuntaharrastuksen tukea sekä uimahalli- ja kuntosalilippualennusta Seinäjoen uimahalliin.
  • Jos haluat tietoa vapaa-ajan toimikunnan järjestämistä tapahtumista ja retkistä sähköpostitse, ilmoita oma sähköpostiosoitteesi tiedotussihteerille heli.ylitalo(at)sedu.fi
  • Tapahtumista ja retkistä saat tietoa myös näiltä nettisivuilta jos käytössäsi ei ole sähköpostiosoitetta.
  • Voit osallistua mökkiarvontaan ja saada mökkiviikon, jos kyseiselle viikolle ei ole työssäkäyviä hakijoita.
  • Kannatusjäsenen vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus on voimassa eläkkeellejääntivuoden loppuun saakka. Alennukset maksullisissa IF:in vakuutuksissa säilyvät senkin jälkeen.

Jytysenioreihin liittyminen