Eläkkeelle jääminen

Kun jäät työstäsi eläkkeelle:

Sinun on täytettävä muutosilmoitus pikimmiten eläkkeelle jäämisestäsi jäsenasiainhoitajalle. Ilmoituslomakkeita saa jäsenasiainhoitajalta tai tulostamalla sivun alhaalla oleva lomake. Ilmoituslomake palautetaan allekirjoitettuna yhdistyksen jäsenasiainhoitajalle sähköpostilla hanna.kotila@seinajoki.fi tai kirjeellä (Hanna Kotila, Keponkatu 9 D 22, 60100 Seinäjoki)

Yhdistys muistaa kaikkia eläkeelle jääviä jäseniämme pienellä yllätyslahjalla. Aurinkoisia eläkepäiviä!

Jytyliiton jäsenmaksujärjestelmä muuttui 2018 vuoden alussa ja muutoksen myötä kaikki paikallisyhdistykset perivät tästä vuodesta lähtien kannatusjäsenmaksua. Jyty Seinäjoki laskuttaa jatkossa kannatusjäseniltä kerran vuodessa 36 euroa. Maksu koskee myös vapaajäseniä.

Jyty Seinäjoen jäsenyyden säilyttäminen (kannatusjäsenyys)

• Sitoudut maksamaan jäsenmaksun 36 euroa/vuosi
  • Jyty Seinäjoen retkille ja tapahtumiin osallistuessasi saat 25 % alennusta ei-jäsenen hinnasta.
  • Jos haluat tietoa vapaa-ajan toimikunnan järjestämistä tapahtumista ja retkistä sähköpostitse, ilmoita oma sähköpostiosoitteesi tiedotussihteerille Helille heli.ylitalo@sedu.fi
  • Tapahtumista ja retkistä saat tietoa myös yhdistyksen nettisivuilta https://seinajoki.jytyliitto.net/ jos käytössäsi ei ole sähköpostiosoitetta.
  • mökkiarvonta: kannatusjäsenenä olet mukana mökkiarvonnassa, jos kyseiselle viikolle ei ole työssäkäyviä hakijoita
  • Jos jäät kannatusjäseneksi, vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutuksesi on voimassa eläkkeellejääntivuoden loppuun saakka. Alennukset maksullisissa IF:in vakuutuksissa säilyvät senkin jälkeen.

Jyty Senioreihin liittyminen

• Jytyseniorit ry:n jäseneksi hyväksytään eläkkeellä oleva henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja on ollut jäsenenä JYTY ry:n jäsenyhdistyksessä.
  • Jäsenmaksu vuonna 2018 on 16 euroa.
  • Edut mm.:
    • Jyty-lehti ja jäsenkortti
    • polttoainealennus Teboilista
    • edullisia mökkejä suosituissa kohteissa
    • osallistumisoikeus Jytyliiton järjestämiin vapaa-ajan tapahtumiin
    • alennuksia vakuutuksista
    • Lue lisää https://jytyseniorit.jytyliitto.net/edut/
  • Jyty Senioreihin voi liittyä osoitteessa https://jytyseniorit.jytyliitto.net/liity-jytysenioreihin/

Esite toimintaan:

Halutessasi voit olla jäsenenä sekä omassa paikallisyhdistyksessä että Jyty Senioreissa, mutta silloin täytyy maksaa jäsenmaksut molempiin. Jyty Senioreihin liittyminen ei päätä automaattisesti jäsenyyttä paikallisyhdistyksessä.

Eroaminen Jytyliitosta

• Eroamisesta on ilmoitettava kirjallisesti alla olevalla lomakkeella joka tulee toimittaa jäsenasianhoitajalle (ohjeet sivun yllä).