Jäsenristely Tallinnaan

Jyty Seinäjoki ry tukee jäsenten osallistumista Jytyn M/S 2022 –risteilylle Tallinnaan 7.-8.10.2022 Silja Europalla

Jyty Seinäjoki ry:n jäsenetu on 50 euroa/jäsen hyttiluokassa.

Risteilyhinnat ja lisätietoja M/S Silja Europa Helsinki-Tallinna-Helsinki –risteilystä on Jyty-liiton sivulta: www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/msjyty2022/Sivut/default.aspx  sekä liitteestä. Risteilymaksu sisältää ohjelmaan kuuluvat ruokailut, liityntäkuljetukset ja ohjelman laivalla.

Sitovat ilmoittautumiset risteilylle 9.-25.5.2022 sähköpostilla jyty.seinajoki@gmail.com, josta ilmoitamme kootusti osallistuvat jäsenet.

Ilmoita nimesi, jäsennumero, sähköpostiosoite, hyttiluokka ja hyttikaveri(t) sekä mahdollinen erityisruokavalio. Yksi ilmoittautuja/viesti. Viestin aihe kenttään jäsenristeily.

Yhdistyksen antaman tuen saamiseksi edellytetään yhteisilmoittautumista! Jos olet ehtinyt jo ilmoittautunut risteilylle, ilmoita siitä pikimmiten sähköpostilla jyty.seinajoki(at)gmail.com. Ilmoita myös, jos tulet liityntäkuljetukseen muualta kuin Seinäjoen matkahuollosta. Tarvittaessa lisätietoja matkasta lähetetään ilmoittautuneille lähempänä risteilyajankohtaa.

Maksut: Matkan hinta €/hlö valitsemasi hyttiluokan mukaan (miinus 50 euroa jäsenetu) on maksettava 30.6 mennessä yhdistyksen tilille EPOP FI91 5419 0110 0102 99. Maksaessa käytettävä viitenumeroa 1274. Peruutusehdot Jyty liiton/Matkapoikien ehtojen mukaiset. Kts. liite.

HINNASTO (hinnat eur/hlö; hinnat jäsenille.

Hlöä/hytti                                  1                        2                        3                        4

Executive suite                         780,00              430,00

DeLuxe                                       320,00              190,00

A-hytti                                        180,00              122,00              103,00             93,00

B-hytti                                        145,00              105,00              90,00               85,00

B2S                                              106,00

Hintaan sisältyy risteily valitussa hyttiluokassa, Jytyn ja laivan risteilyohjelma, Buffet-illallinen ruokajuomineen sekä meriaamiainen.