Lomaosake Levi

Levi Viikkolompolo

Levi

Viikkolompolo Oy

Yhdistys omistaa 1/7 huoneistosta A 2, 3 h+k+s 87 m2 + parvi 22 m2. Loma-asunto on täysin varusteltu 8 hengelle ja se sijaitsee  Immellompolonalueella puistoon rajoittuvalla tontilla. Käyttäjä vie itse lakanat ja huolehtii siivouksesta käytön jälkeen. Mökille ei saa viedä eläimiä! Mökissä on esim. televisio, DVD-soitin, astianpesukone, hiustenkuivaaja, kuivauskaappi ja 2polkupyörää mökkiläisten käyttöön. Huom: mökin käyttöhintaan kuuluuloppusiivous, käyttäjä huolehtii mm. roskat jäteastioihin, astioiden pesut ja tavarat paikoilleen. Mökkiin on uusittu keittiö kesällä 2022.

KÄYTTÖKORVAUKSET LEVI:

Käytöstä peritään korvausta 200-400 €/viikko riippuen oman mökkiviikon ajankohdasta (ennakkovarausmaksu 50 €)

Mökki- sekä maksuohjeet lähetetään mökkiviikkojen voittajille sähköpostitse.

LISÄTIETOA MÖKEISTÄ:

• Lomaviikkoja haetaan sähköisen hakulomakkeen kautta syksyisin.
  • Lomaviikot arvotaan hallituksen kokouksessa loppu syksystä
  • Mökkiviikon voitosta ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille.
  • Tarkemmat mökkiohjeet yms. ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille kahta-kolmea viikkoa ennen omaa lomaviikon ajankohtaa
  • Mökkiviikko on käytössä LEVILLÄ viikkonumeroa edeltävästä lauantaista klo 15.00 vikkonumeron lauantaihin klo 11.00 saakka
  • Viikko-oikeuden haltija on oikeutettu perheineen käyttämään mökkiä. Mökin luovuttaminen jonkin toisen kuin viikko-oikeuden haltijan käyttöön on ehdottomasti kielletty.

PERUUTUKSET (kaikki mökit Ruka, Levi, Yyteri)

Peruutukset varatun viikon osalta tulee tehdä aina mahdollisimman pian. Viimeistään kuitenkin neljä (4) viikkoa ennen vuokra-ajan alkua, että ehditään ilmoittaa varalle valitulle. Kesäloma-aikana (kesä-heinä-elokuulla) mökkiperuutukset on tehtävä viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen vuokra-ajan alkua. Jos mökkiä ei peru sovittuna ajankohtana ennen vuokra-ajan alkua, joutuu maksamaan koko viikon käyttömaksun hinnan. Peruutukset ilmoitetaan tiedotussihteerille. Marraskuulla  maksettavaa varausmaksua (50€) ei palauteta peruutustapauksissa.

LISÄKSI:

Jyty Liitolla on myös lomamökkejä vuokrattavana kaikille jytyn jäsenille. Käy katsomassa lisätiedot ja hakuohjeet liiton nettisivuilta: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx