Lomaosake Yyteri

Yyterin Villat

Pori

Yyterin Villat

Yhdistyksen omistama 2/9 osuus Yyterin Villat nro 3: 3 h + kk + s 57 m2 + parvi 12 m2. Lomahuoneisto sijaitsee Yyterin kylpylän läheisyydessä (noin 150m kylpylähotelliin, noin 300m rantaan)

Huoneisto on täysin varusteltu 6-8 hengelle (6 sänkyä + kaksi lasten levitettävää junnu taittopatjaa). Käyttäjä vie itse lakanat, pyyhkeet. Mökissä on esim. televisio (3kpl), astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi.

Tupakointi sisätiloissa kielletty! Mökille saa ottaa mukaansa lemmikin, mutta vuokraajan on huolehdittava että lemmikki ei aiheuta sisätiloissa ylimääräistä siivottavaa tai tuhoa sisustukseen. Lemmikkiä ei saa päästää vuoteisiin tai sohvalle. (Vuokralainen sitoituu korvaamaan ylimääräiset siivouskulut). Lisäksi lemmikin jätökset on siivottava aina pois alueelta.

Lähtösiivous kuuluu mökkiviikon hintaan, käyttäjä vie roskat jäteastioihin, tiskaa astiat sekä putsaa ulkokaasugrillin ja asettaa tavarat ja astiat paikoilleen kuten tullessaan.

KÄYTTÖKORVAUKSET YYTERI:

Käytöstä peritään korvausta 200-400 €/viikko riippuen oman mökkiviikon ajankohdasta (ennakkovarausmaksu 50 €)

Mökki- sekä maksuohjeet lähetetään mökkiviikkojen voittajille sähköpostitse.

LISÄTIETOA MÖKISTÄ:

• Lomaviikkoja haetaan sähköisen hakulomakkeen kautta syksyisin.
  • Lomaviikot arvotaan hallituksen kokouksessa
  • Mökkiviikon voitosta ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille.
  • Tarkemmat mökkiohjeet yms. ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille kahta-kolmea viikkoa ennen omaa lomaviikon ajankohtaa
  • Mökkiviikko on käytössä viikkonumeroa edeltävästä perjantaista klo 17.00 vikkonumeron perjantaihin klo 11.00 saakka
  • Viikko-oikeuden haltija on oikeutettu perheineen käyttämään mökkiä. Mökin luovuttaminen jonkin toisen kuin viikko-oikeuden haltijan käyttöön on ehdottomasti kielletty.

PERUUTUKSET (kaikki mökit Ruka, Levi, Yyteri)

Peruutukset varatun viikon osalta tulee tehdä aina mahdollisimman pian. Viimeistään kuitenkin neljä (4) viikkoa ennen vuokra-ajan alkua, että ehditään ilmoittaa varalle valitulle. Kesäloma-aikana (kesä-heinä-elokuulla) mökkiperuutukset on tehtävä viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen vuokra-ajan alkua. Jos mökkiä ei peru sovittuna ajankohtana ennen vuokra-ajan alkua, joutuu maksamaan koko viikon käyttömaksun hinnan. Peruutukset ilmoitetaan tiedotussihteerille. Marraskuulla  maksettavaa varausmaksua (50€) ei palauteta peruutustapauksissa.

LISÄKSI:

Jyty Liitolla on myös lomamökkejä vuokrattavana kaikille jytyn jäsenille. Käy katsomassa lisätiedot ja hakuohjeet liiton nettisivuilta: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx