Lomaosake Ruka

Rukannaava

Ruka

Kiinteistö Oy Rukannaava

Yhdistys omistaa 2/6 huoneistosta B 1, 2 h+k+s 52 m2 + parvi 26 m2. Loma-asunto on täysin varusteltu 8 hengelle (sängyt 6hengelle + levitettävä sohva) ja se sijaitsee osoitteessa Vuosselinrinne 10. Käyttäjä vie itse lakanat ja huolehtii siivouksesta käytön jälkeen. Mökille saa viedä lemmikkieläimiä, jos oottaa lemmikin mukaan niin sitä ei saa päästää sohvalle tai sängyille ja tämä tulee erityisesti ottaa huomioon loppusiivoksessa! Mökissä on esim. televisio, astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi. Tupakointi sisätiloissa kielletty!

KÄYTTÖKORVAUKSET RUKA:

Käytöstä peritään korvausta 150-400 €/viikko riippuen oman mökkiviikon ajankohdasta (ennakkovarausmaksu 50 €)

Maksuohjeet lähetetään mökkiviikkojen voittajille sähköpostitse.

LISÄTIETOA MÖKEISTÄ:

• Lomaviikkoja haetaan sähköisen hakulomakkeen kautta syksyisin.

• Lomaviikot arvotaan hallituksen kokouksessa loppu syksystä

• Mökkiviikon voitosta ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille.

• Tarkemmat mökkiohjeet yms. ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille kahta-kolmea viikkoa ennen omaa lomaviikon ajankohtaa

• Mökkiviikko on käytössä RUKALLA viikkonumeroa edeltävästä lauantaista klo 14.00 vikkonumeron lauantaihin klo 12.00 saakka

• Viikko-oikeuden haltija on oikeutettu perheineen käyttämään mökkiä. Mökin luovuttaminen jonkin toisen kuin viikko-oikeuden haltijan käyttöön on ehdottomasti kielletty.

PERUUTUKSET (kaikki mökit Ruka, Levi, Yyteri) HUOM: Muuttunut käytäntö!

Peruutukset varatun viikon osalta tulee tehdä aina mahdollisimman pian. Viimeistään kuitenkin neljä (4) viikkoa ennen vuokra-ajan alkua, että ehditään ilmoittaa varalle valitulle. Kesäloma-aikana (kesä-heinä-elokuulla) mökkiperuutukset on tehtävä viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen vuokra-ajan alkua. Jos mökkiä ei peru sovittuna ajankohtana ennen vuokra-ajan alkua, joutuu maksamaan koko viikon käyttömaksun hinnan. Peruutukset ilmoitetaan tiedotussihteeri Heli Ylitalolle, heli.ylitalo(at)sedu.fi ja/tai puh. 040 5186 991. Marraskuulla  maksettavaa varausmaksua (50€) ei palauteta peruutustapauksissa.

LISÄKSI:

Jyty Liitolla on myös lomamökkejä vuokrattavana kaikille jytyn jäsenille. Käy katsomassa lisätiedot ja hakuohjeet liiton nettisivuilta: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx

Uutisia

Mökkihaku 2021 (19.11.2020)