Lomaosakkeet Levi & Ruka

Rukannaava

Levi

Viikkolompolo Oy

Yhdistys omistaa 1/7 huoneistosta A 2, 3 h+k+s 87 m2 + parvi 22 m2. Loma-asunto on täysin varusteltu 8 hengelle ja se sijaitsee  Immellompolonalueella puistoon rajoittuvalla tontilla. Käyttäjä vie itse lakanat ja huolehtii siivouksesta käytön jälkeen. Mökille ei saa viedä eläimiä! Mökissä on esim. televisio, DVD-soitin, astianpesukone, hiustenkuivaaja, kuivauskaappi ja 2polkupyörää mökkiläisten käyttöön.

Ruka

Kiinteistö Oy Rukannaava

Yhdistys omistaa 2/6 huoneistosta B 1, 2 h+k+s 52 m2 + parvi 26 m2. Loma-asunto on täysin varusteltu 8 hengelle (sängyt 6hengelle + levitettävä sohva) ja se sijaitsee osoitteessa Vuosselinrinne 10. Käyttäjä vie itse lakanat ja huolehtii siivouksesta käytön jälkeen. Mökille saa viedä lemmikkieläimiä, jos oottaa lemmikin mukaan niin sitä ei saa päästää sohvalle tai sängyille ja tämä tulee erityisesti ottaa huomioon loppusiivoksessa! Mökissä on esim. televisio, astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi.

KÄYTTÖKORVAUKSET RUKA JA LEVI:

Käytöstä peritään korvausta 150-400 €/viikko riippuen oman mökkiviikon ajankohdasta (ennakkovarausmaksu 50 €)

Maksuohjeet lähetetään mökkiviikkojen voittajille sähköpostitse.

LISÄTIETOA MÖKEISTÄ:

• Lomaviikkojen hakukaavakkeet tulevat sähköpostilla jaettavan jäsentiedotteen mukana syksyisin.

• Lomaviikot arvotaan hallituksen kokouksessa loppu syksystä

• Mökkiviikon voitosta ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille.

• Tarkemmat mökkiohjeet yms. ilmoitetaan sähköpostitse asianomaisille henkilöille kahta-kolmea viikkoa ennen omaa lomaviikon ajankohtaa

• Mökkiviikko on käytössä viikkonumeroa edeltävästä lauantaista klo 14.00 vikkonumeron lauantaihin klo 12.00 saakka

PERUUTUKSET KAIKKIIN MÖKKEIHIN:

Peruutukset varatun viikon osalta tulee tehdä hyvissä ajoin Heli Ylitalolle sähköpostilla heli.ylitalo(at)sedu.fi tai puh. 040 5186 991, vähintään 3 viikkoa ennen omaa  lomaviikkoa

LISÄKSI:

Jyty Liitolla on myös lomamökkejä vuokrattavana kaikille jytyn jäsenille. Käy katsomassa lisätiedot ja hakuohjeet liiton nettisivuilta: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx

Mökkejä on Levillä, Rukalla, Tahkolla ja Rönnäisissä.