Hallituksen jäsen Saija Hakoniemi

Tehtäväsi yhdistyksessämme (titteli ja tarkempi työn sisältö): Tällä hetkellä olen hallituksen varsinaisena jäsenenä.

Kauanko olet toiminut yhdistyksessämme tehtävässäsi: Olen ollut varsinaisena jäsenenä nelisen vuotta ja sitä ennen olin hallituksen varajäsenenä ja sihteerinäkin useampia vuosia.

Kauanko olet ollut yhdistyksemme jäsenenä: Kuuluin Kunnallisvirkamiesliiton Seinäjoen yhdistykseen jo 1980-luvun alussa ollessani ensimmäisessä varsinaisessa työpaikassani Törnävän sairaalassa. Tämän jälkeen olin muutamia vuosia eri liittojen jäsenenä, mutta palasin samaan yhdistykseen tullessani Seinäjoen kaupungin palvelukseen v. 1990.

Mieleenpainuvin Jyty muistosi: Oman yhdistyksemme vapaa-ajan toiminta on ollut aina vilkasta ja erityisesti ovat jääneet mieleen Rukalle suuntautuneet ruskaretket. Olen saanut myös olla mukana järjestämässä yhdistyksemme tasakymmenjuhlia kaksikin kertaa ja ne olivat myös mukavia kokemuksia.

Kenelle suosittelet ammattiyhdistykseen kuulumista: Suosittelen sitä ihan kaikille ja etenkin nuorille.

Mitä teet työksesi ja vapaa-ajalla ”oikeassa elämässä”: Työskentelen hankinta-asiantuntijana Seinäjoen kaupungin hankintatoimessa. Vapaa-ajastani suurimman osan vietän kesäpaikassani Jalasjärvellä, jossa ulkoilen, luen, teen pihatöitä tai ihan vaan olen ja nautin. Tänä syksynä innostuin sienestämisestä oikein toden teolla ja nyt sitten onkin pakastin täynnä suppilovahveroita.

Terveisesi jäsenistöllemme: Haluan toivottaa kaikille mukavaa talven odotusta!