Jäsenetuja

<-- Sivulla olevasta valikosta näet myös muita vaihtuvia jäsenetuja sekä lomaosake esittelyt

Jäsenetuja koko vuodelle:

Jyty Seinäjoki ry:n Jäsenhankintakampanja:

Kampanja-aika: 1.1 – 31.12.2021

Ole aktiivinen ja hanki uusi jäsen !

Innostamme jäsenistöämme hankkimaan lisää jäseniä yhdistykselle, jokaisesta uudesta jäsenestä tarjoamme nykyiselle jäsenelle (hankkijalle) sekä uudelle liittyvälle jäsenelle yhteisen ”kaffitteluhetken” Seinäjoelle Valkoiseen Puuhun. (Kalevankatu, www.valkoinenpuu.fi)

Näin toimit:

1. Hanki uusi jäsen ja pyydä häntä täyttämään sähköinen liittymislomake Jyty liiton nettisivuilla osoitteessa http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/Sivut/Liity-jäseneksi.aspx
  2. Ilmoita jäsenasianhoitajalle Hanna Kotilalle että olet hankkinut uuden jäsenen (nimi mukaan) sähköpostitse hanna.kotila(at)seinajoki.fi
  3. Kun olemme saaneet liitosta tiedon liittyneestä uudesta jäsenestä ja vahvistaneet sen asian hallituksen kokouksessa saat jäsenasianhoitajalta sinulle ja uudelle jäsenelle yhteisen lahjakortin käytettäväksi (Valkoiseen Puuhun, arvo 30€)
  4. Sopikaa yhteinen kaffitteluhetki uuden jäsenen kanssa ja nauttikaa yhteisestä hetkestä arjen keskellä

Yhdistyksenä haluamme myös muistaa/toivottaa tervetulleeksi uutta jäsentä pienellä lahjalla liittymisen yhteydessä.
       5. Uusi jäsen saa valita itselleen yhden seuraavista vaihtoehdoista:

• Jytyn heijastava sateenvarjo (arvo noin 20€)
  • 20€ Lahjakortti Seinäjoen kaupunginteatteriin (voimassa vuoden)
  • 20€ Lahjakortti S-ryhmälle

Kun uusi jäsen on liittynyt yhdistykseen ja jäsenyys on vahvistettu hallituksen kokouksessa, jäsenasiainhoitajamme Hanna on uuteen jäseneen yhteydessä sähköpostitse ja sopii tarkemmin ko. lahja-asiasta (valinnasta ja toimittamisesta). Tervetuloa mukaan yhdistykseemme!

Jäsenistön liikuntaharrastuksen tukeminen:

Jyty Seinäjoki ry:n hallitus on päättänyt tukea jäseniään monipuoliseen liikuntatoimintaan.
Periaatteena on, että jäsen ostaa sarjalipun/kuukausilipun/kausilipun haluamaansa liikuntatoimintapaikkaan, niin yhdistys tukee harrastusta 40€ / jäsen / vuosi !
Kun toimitat kuitin (yli 40€) sarja/kuukausi/kausilipuista yhdistyksen sihteerille saat kertasuorituksena 40 euroa tilillesi. HUOM: Vuodenvaihteessa kuitit tulee toimittaa sihteerille 31.12. mennessä että tuki voidaan myöntää ko. vuodelle.

Kuitit (yli 40€) ja yhteystietosi voit lähettää suoraan yhdistykselle: Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki. Etu koskee myös kannatusjäsentä.

Esimerkkejä mihin tätä jäsenetua voit käyttää:

• kuntosalin kuukausi/vuosimaksuun
  • ryhmäliikunnan kausi/vuosimaksuun
  • kuntouttava toiminta (esim. fysioterapia) maksuun
  • personal trainer palvelumaksuun

Jäsenetu Jytyliiton vuokraamiin lomamökkeihin (viikkovuokraan):

Jytyliitolla on lomamökkejä Levillä, Tahkolla, Rukalla. Tarkemmat tiedot liiton sivulta: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx

Jyty Seinäjoki ry tukee jäsentensä mökkivuokrausta 100 eurolla/viikkovuokraus Jytyliiton lomamökeissä. (Huom: etua ei makseta kuin viikkovuokraukseen. Etua ei makseta Jyty Seinäjoki ry:n omistamiin omiin mökkiosakkeisiin Ruka, Levi ja Yyteri. Huomaa siis ero yhdistyksen ja liiton omistamien mökkiosakkeiden välillä ennen kuin anot tukea lomaviikkoosi!)

Tuen hakeminen:Toimita kuitti liitolle maksetusta viikkovuokrasta, laskukopiot mökkivuokrauksestasi ja tilinumerosi Jyty Seinäjoki ry:n rahastonhoitajalle, niin maksamme jäsenedun liiton lomamökin viikkovuokraan (100€) sinulle. Kuitit, laskukopiot ja yhteystietosi voit lähtettää suoraan yhdistykselle: Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki. Etu ei koske kännatusjäsentä.

Jyty Seinäjoki ry:n jäsenetu Seinäjoen uimahalliin:

Jyty Seinäjoki ry on tehnyt Seinäjoen uimahalli/urheilutalon kanssa sopimuksen (1.1.2020 alkaen), joka koskee sarjaranneke 10 kertaa lippuja. Jäsen saa suoraan alennusta ostamistaan uimahalli/kuntosalilipuista 20€ / ostokerta. Lippuja tulee ostaa 10 kerrallaan. Uinti ja kuntosali 10 kertaa: omavastuu on 55 euroa. Uinti 10 kertaa: omavastuu 38 euroa. Jäsenkortti täytyy esittää kassalla, koska uimahalli laskuttaa jäsennumeron perusteella yhdistystä. Jäsenkorttia esittämällä saat siis kymmenen euron alennuksen sarjalipuista!

HUOM: Lippuja tuetaan korkeintaan 80€ / jäsen / vuosi, voit siis käydä neljä kertaa vuodessa ostamassa rannekkeelle 10 kerran liput Seinäjoen uimahalliin. Etu koskee myös kannatusjäsentä.

Koulutusavustus (tutkintoon johtava):

Jyty Seinäjoki ry:n jäsen voi hakea yhdistykseltä avustusta omaa alaa kehittävän/tukevan koulutuksen kuluihin. (max. 250e/tutkinto) Opinnoista tulee olla suoritettuna vähintään puolet korvausta haettaessa (selvitys hakemuksen liitteenä). Hakemukset käsitellään yhdistyksen hallituksen tai työvaliokunnan kokouksessa. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi liitteineen, selvitys opinnoista ja koulutuksen kustannuksista (kuitit), sekä yhteystietosi Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki

Matkakulujen korvaaminen:

Yhdistys korvaa jäsenen ns. kuntoremontista aiheutuvat matkakulut halvinta julkista kulkuneuvoa käyttäen (kuitenkin max 150e/matkakulut), mikäli työnantaja ei niitä korvaa. (Ns. terveystreffi ‐viikonloppujen matkakuluja ei korvata.) Hakemukset käsitellään yhdistyksen hallituksen tai työvaliokunnan kokouksessa. Lähetä vapaamuotoinen korvaushakemuksesi, selvitys kustannuksista (kuitit) sekä yhteystietosi Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki

Jyty:n järjestämät kurssit / koulutukset:

Näistä löytyy tietoa Jyty-lehdestä sekä liiton nettisivuilta www.jytyliitto.fi > koulutukset

Yhdistys kannustaa ja tukee jäsentensä osallistumista Jytyn järjestämiin kursseihin/koulutuksiin. Yhdistys maksaa osallistuvien matkat halvinta yleistä kulkuneuvoa käyttäen, ellei liitto niitä kustanna sekä harkinnan mukaan maksaa koko kurssimaksun tai osan siitä (max. 250e).

Kurssihakemukset lähetetään sihteerille osoitteella: Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki, joka lähettää ne eteenpäin liittoon tai aluetoimistoon. Yhdistys käsittelee kaikki hakemukset joko hallituksen tai työvaliokunnan kokouksissa.