Jäsenetuja

<-- Sivulla olevasta valikosta näet myös muita vaihtuvia jäsenetuja sekä lomaosake esittelyt

Jäsenetuja koko vuodelle:

Jyty Seinäjoki ry:n Jäsenhankintakampanja:

Kampanja-aika: 1.1 – 31.12.2022

Ole aktiivinen ja hanki uusi jäsen !

Innostamme jäsenistöämme hankkimaan lisää jäseniä yhdistykselle, jokaisesta uudesta jäsenestä tarjoamme nykyiselle jäsenelle (hankkijalle) sekä uudelle liittyvälle jäsenelle yhteisen lounashetken Seinäjoelle Valkoiseen Puuhun. (Kalevankatu, www.valkoinenpuu.fi)

Näin toimit:

1. Hanki uusi jäsen ja pyydä häntä täyttämään sähköinen liittymislomake Jyty liiton nettisivuilla osoitteessa http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/Sivut/Liity-jäseneksi.aspx
  2. Ilmoita jäsenasianhoitajalle Hanna Kotilalle että olet hankkinut uuden jäsenen (nimi mukaan) sähköpostitse hanna.kotila(at)seinajoki.fi
  3. Kun olemme saaneet liitosta tiedon liittyneestä uudesta jäsenestä ja vahvistaneet sen asian hallituksen kokouksessa saat jäsenasianhoitajalta sinulle ja uudelle jäsenelle yhteisen lounashetken käytettäväksi (Valkoiseen Puuhun)
  4. Sopikaa yhteinen lounasaika uuden jäsenen kanssa ja nauttikaa yhdessä hyvästä ruoasta vaikka työpäivän keskellä

Yhdistyksenä haluamme myös muistaa/toivottaa tervetulleeksi uutta jäsentä pienellä lahjalla liittymisen yhteydessä.
       5. Uusi jäsen saa valita itselleen yhden seuraavista vaihtoehdoista:

Kun uusi jäsen on liittynyt yhdistykseen ja jäsenyys on vahvistettu hallituksen kokouksessa, jäsenasiainhoitajamme Hanna on uuteen jäseneen yhteydessä sähköpostitse ja sopii tarkemmin ko. lahja-asiasta (valinnasta ja toimittamisesta). Tervetuloa mukaan yhdistykseemme!

Huom.! Jytyliitolla on oma jäsenhankintakampanjansa  johon osallistutaan laittamalla suosittelijan nimi jäsenlomakkeeseen. Suosittelijan nimi ei tule tätä kautta tiedoksi Jyty Seinäjoelle, joten se pitää erikseen ilmoittaa yllä olevaan osoitteeseen Hannalle.

Jäsenetu Jytyliiton vuokraamiin lomamökkeihin (viikkovuokraan):

Jytyliitolla on lomamökkejä Levillä, Tahkolla, Rukalla. Tarkemmat tiedot liiton sivulta: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx

Jyty Seinäjoki ry tukee jäsentensä mökkivuokrausta 100 eurolla/viikkovuokraus Jytyliiton lomamökeissä. (Huom: etua ei makseta kuin viikkovuokraukseen. Etua ei makseta Jyty Seinäjoki ry:n omistamiin omiin mökkiosakkeisiin Ruka, Levi ja Yyteri. Huomaa siis ero yhdistyksen ja liiton omistamien mökkiosakkeiden välillä ennen kuin anot tukea lomaviikkoosi!)

Tuen hakeminen: Toimita kuitti liitolle maksetusta viikkovuokrasta, laskukopiot mökkivuokrauksestasi ja tilinumerosi Jyty Seinäjoki ry:n rahastonhoitajalle, niin maksamme jäsenedun liiton lomamökin viikkovuokraan (100€) sinulle. Kuitit, laskukopiot ja yhteystietosi voit lähettää suoraan yhdistykselle: Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki. Etu ei koske kannatusjäsentä. Jäsenetu 100e kirjataan jäsenelle tuloksi Tulorekisteriin verottajan ohjeiden mukaisesti.

Jyty Seinäjoki ry:n jäsenetu Seinäjoen uimahalliin:

Jyty Seinäjoki ry on tehnyt Seinäjoen uimahalli/urheilutalon kanssa sopimuksen (1.1.2020 alkaen), joka koskee sarjaranneke 10 kertaa lippuja. Jäsen saa suoraan alennusta ostamistaan uimahalli/kuntosalilipuista 20€ / ostokerta. Lippuja tulee ostaa 10 kerrallaan. Uinti ja kuntosali 10 kertaa: omavastuu on 55 euroa. Uinti 10 kertaa: omavastuu 38 euroa. Jäsenkortti täytyy esittää kassalla, koska uimahalli laskuttaa jäsennumeron perusteella yhdistystä. Jäsenkorttia esittämällä saat siis kahdenkymmenen euron alennuksen sarjalipuista!

HUOM: Lippuja tuetaan korkeintaan 80€ / jäsen / vuosi, voit siis käydä neljä kertaa vuodessa ostamassa rannekkeelle 10 kerran liput Seinäjoen uimahalliin. Etu koskee myös kannatusjäsentä.

Koulutusavustus (tutkintoon johtava):

Jyty Seinäjoki ry:n jäsen voi hakea yhdistykseltä avustusta omaa alaa kehittävän/tukevan koulutuksen kuluihin. (max. 250e/tutkinto) Opinnoista tulee olla suoritettuna vähintään puolet korvausta haettaessa (selvitys hakemuksen liitteenä). Hakemukset käsitellään yhdistyksen hallituksen tai työvaliokunnan kokouksessa. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi liitteineen, selvitys opinnoista ja koulutuksen kustannuksista (kuitit), sekä yhteystietosi Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki. Koulutusavustus kirjataan jäsenelle tuloksi Tulorekisteriin verottajan ohjeiden mukaisesti.

Jyty:n järjestämät kurssit / koulutukset:

Näistä löytyy tietoa Jyty-lehdestä sekä liiton nettisivuilta www.jytyliitto.fi > koulutukset

Yhdistys kannustaa ja tukee jäsentensä osallistumista Jytyn järjestämiin kursseihin/koulutuksiin. Yhdistys maksaa osallistuvien matkat halvinta yleistä kulkuneuvoa käyttäen, ellei liitto niitä kustanna sekä harkinnan mukaan maksaa koko kurssimaksun tai osan siitä (max. 250e).

Kurssihakemukset lähetetään sihteerille osoitteella: Jyty Seinäjoki ry / sihteeri, Suupohjantie 45, 60320 Seinäjoki, joka lähettää ne eteenpäin liittoon tai aluetoimistoon. Yhdistys käsittelee kaikki hakemukset joko hallituksen tai työvaliokunnan kokouksissa.