Hallituksen jäsen, luottamusmies Katri Konsteri

Tehtäväsi yhdistyksessämme: Toimin yhdistyksessä nuorisovastaavana. Nuorisovastaava järjestää toimintaa yhdistyksen alle 38-vuotiaille jäsenille ja osallistuu yhdistyksen hallituksen kokouksiin nuorten edustajana. Olen myös yhdistyksen luottamusmies ja hallituksen jäsen tällä hetkellä. Toimin lisäksi asiantuntijajäsenenä Jytyn kasvatuksen ja koulutuksen ammattialaryhmässä.

Kauanko olet toiminut yhdistyksessämme tehtävässäsi: Olen toiminut nuorisovastaavana yhdessä Petra Katajamäen kanssa tämän vuoden alusta eli ihan vähän aikaa vasta.

Kauanko olet ollut yhdistyksemme jäsenenä: Olen ollut jäsenenä yhdistyksessä noin 12 vuotta.

Mikä on mielestäsi ammattiyhdistystoiminnassa antoisinta: Yhdessä tekeminen ja mukavat tapaamiset ryhmässä.

Mieleenpainuvin Jyty muistosi: Huippumahtava jäsenretkenä järjestetty teatterimatka Tampereelle ja shoppailua kotimatkalla!

Kenelle suosittelet ammattiyhdistykseen kuulumista: Suosittelen ammattiyhdistykseen kuulumista kaikille. Yhdistys antaa tukea ammatillisissa asioissa ja myös jäsenedut ovat aivan huikeita.

Mitä teet työksesi ja vapaa-ajalla ”oikeassa elämässä”: Työskentelen yläkoulussa koulunkäynninohjaajana. Vapaa-ajalla aika kuluu kotona perheen kanssa arkiaskareissa, varsinkin viime vuosina. Suurin intohimoni ja lempiharrastukseni on käsityöt. Käsitöitä teen tosi paljon ja tekniikat vaihtelevat laidasta laitaan.

Terveisesi jäsenistöllemme: Toivottavasti tavataan yhteisissä tapahtumissa ja ollaan yhteyksissä!

Katri Konsteri nuorisovastaava, hallituksen jäsen, luottamusmies Jyty Seinäjoki ry