Sihteeri Maaret Ojaluoma

Aloitin 1.1.2021 yhdistyksen sihteerinä. Tulen tehtävässäni tekemään hallituksen kokousten esityslistat, pöytäkirjat sekä toimin kokouksissa sihteerinä. Lähetän jäsenille muistamiset (50v + eläke). Päivitän yhdistyksemme toimintasuunnitelmaa. Kaikista työtehtävistä ei vielä niin selvää tietoa mutta ajan myötä selkiytyy. Mielenkiinnolla odotan uutta tehtävääni yhdistyksessämme ja pyrin olemaan sihteeritehtävän arvoinen.

Olen yhdistyksessä kuulunut vapaa-aikatoimikuntaan kuutisen vuotta, ja hallituksen jäsenenä olen ollut vuosina 2017-2019.

Kauanko olet ollut yhdistyksemme jäsenenä:

Vuodesta 2002 lähtien.

Yhteen hiileen puhaltaminen. Kaikilla sama tavoite, että jäsenistön eteen toimimme ja heitä ajatellen. Yhdistyksessä on myös työkavereita, jolloin on kiva jakaa asioita työelämään liittyen. Ja meillä on niin mukava porukka hallituksessa, että aina innolla odottaa seuraavaa kokousta.

Mieleenpainuvin Jyty muistosi:

Voi niitä on paljon. Vapaa-aikatoimikunnan järjestämiin konsertteihin osallistun pääosin aina, sillä tykkään erilaisista konserteista. Jytyn yhdistyspäivät Tuurissa Onnentähti- hotellissa oli mielenkiintoinen kokemus sekä yhdistyksemme 70v juhlat olivat hienot ja juhlalliset.

Kaikille, jotka ovat työelämässä, sillä kyllä ammattiyhdistykseen on turvallisuudenkin takia hyvä kuulua. Työelämä on muuttuvaista ja koskaan ei tiedä, milloin tarvitsee apua ja tukea ammattiyhdistykseltä niin taloudellisesti kuin juridisesti.

Työkseni toimin palveluneuvojana Seinäjoen koulutuskuntayhtymässä, Sedussa.

Vapaa-aikani kuluu kahden lapseni kanssa kotoillen, ulkoillen, kyläillen sekä harrastuksiin kuskaten. Tykkään erilaisista elämyksistä, oli se sitten kulttuurillista tai lenkkeilyä luonnon helmassa. Mielenkiinnonkohteisiin kuuluu villasukkien kutominen, leffat, perheen ja ystävien kanssa seurustelu.

Olen iän myötä tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että nautin suunnattomasti omasta ajasta ja tekemättömyydestäkin. Osaan ottaa rennosti, kun siltä tuntuu. Rauhallisuudessa ja suorittamattomuudessa kuulee paremmin mitä se oma sisin sanoo ja se jos mikä on voimaannuttavaa.

Onnittelut, että kuulut meidän nuorekkaaseen ja energiseen yhdistykseen, jossa jokainen jäsen on tärkeä ja joiden hyväksi teemme aina parhaamme.

Maaret Ojaluoma sihteeri Jyty Seinäjoki ry