Jäsenasiainhoitaja Hanna Kotila

Hanna Kotila Jäsenasiainhoitaja Jyty Seinäjoki ry

Autan jäsenyyteen liittyvissä asioissa ja opastan tarvittaessa eteenpäin. Olen mukana tilanteen mukaan myös muissa yhdistyksen toimintaan liittyvissä asioissa. Esimerkiksi tänä syksynä on kehitetty mökkihakua sähköiseksi. Olen jäsenasiainhoitaja, joka toimii linkkinä jäsenten ja liiton jäsenrekisterin välillä. Päivitän jäsenten muuttuneita tietoja rekisteriin ja laadin hallituksen kokouksiin listat muutoksista.

Olen ollut jäsenasiainhoitaja 10 vuotta.

Kauanko olet ollut yhdistyksemme jäsenenä:

Yhdistyksen jäsen olen ollut 20 vuotta.

Saa olla osa yhteisöä, jolta saa tarvittaessa apua. Tutustuu myös ihmisiin, joihin ei ehkä olisi muuten törmännyt.

Mieleenpainuvin Jyty-muistosi:

J Jyty Seinäjoen ruskareissut Rukalle! Tässä olen samalla linjalla kuin puheenjohtaja Millakin

Suosittelen jäsenyyttä kyllä kaikille työelämässä oleville. Varsinkin näinä erikoisina aikoina, joita juuri elämme, ammattiyhdistykseltä saa apua ja tukea työelämässä vastaan tuleviin ongelmiin.

Varsinainen työni on olla informaatikkona Seinäjoen pääkirjastossa. Normaalin asiakaspalvelun lisäksi suuri osa työaikaani kuluu viestinnän ja tapahtumamarkkinoinnin parissa. Vapaa-ajalla laulan ja tanssin lauluyhtye Vocalin riveissä.

Aurinkoista syksyä! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, jos on jäsenyyteen liittyvää kysyttävää.