Puheenjohtaja Leevi Eerola

Aloitin tässä tammikuun 2023 alussa Jyty Seinäjoki ry:n hallituksen puheenjohtajana. Tässä tehtävässä pääsen hallituksen kokousten johtamisen lisäksi olemaan aktiivisesti tekemisissä yhdistyksen muiden toimijoiden kanssa. Kaikkiin tehtäviin en ole vielä päässyt perehtymään näin alku metreillä, mutta innolla odotan tehtävän tuomia haasteita.

Puheenjohtajan tehtävä alkoi vuoden alussa. Innolla odotan mitä tämä tehtävä tuo eteeni kuluvan vuoden aikana.

Kauanko olet ollut yhdistyksemme jäsenenä:

Olen ollut yhdistyksen jäsenenä melkein 3 vuotta.

Ammattiyhdistystoiminta on mahtava tapa päästä vaikuttamaan itselle tärkeisiin asioihin. Myös on hienoa päästä tutustumaan eri alojen ammattialisiin niin lähialueella kuin ympäri Suomeakin. On myös mukavaa päästä yhdistystoiminnan kautta avartamaan omaa tietämystään eri toimialojen toiminnasta.

Mieleenpainuvin Jyty muistosi:

Tuorein muisto on tämä puheenjohtajaksi valituksi tuleminen. Muut muistot ovat enemmän vapaa-ajan toimikunnan ja Jyty nuorten järjestämät tapahtumat, Tampereen joulureissu ja Raskasta joulua konsertti parhaimpina muistoina.

Kaikille työelämässä oleville ja sen aloittaville, myös opiskelijoillekin on tästä hyötyä. On mukavaa työelämän haasteissa, kun turvana on oma ammattiyhdistys, josta pyytää aina tarvittaessa apua. Yhdistyksellä on myös mahtavia jäsenetuja, joista kannattaa aina ottaa kaikki ilo irti.

Tällä hetkellä olen töissä Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen talouspalveluissa laskentasihteerinä. Vapaa-ajalla aika kuluu kissan kanssa erilaisten sarjojen ja elokuvien katselussa sekä video pelien parissa. Kavereitakin on mukava nähdä aina kun työn kiireistä vaan joutaa.

Haluaisin kaikille toivottaa oikein mukavaa alkanutta vuotta ja kaikki uudet jäsenet tervetulleiksi messiin. Toivottavasti nähdään yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa.

Leevi Eerola puheenjohtaja Jyty Seinäjoki ry