Rahastonhoitaja Milla Lehtinen

Milla Lehtinen rahastonhoitaja Jyty Seinäjoki ry

Hei! Olen Milla Lehtinen ja toimin Jyty Seinäjoki ry:n rahastonhoitajana. Huolehdin siis yhdistyksemme taloudellisesta puolesta ja hoidan yhdistyksen kirjanpidon. Tässä tehtävässä olen saanut toimia vuoden 2018 alusta lähtien ja mielelläni olen myös jatkanut työtäni yhdistyksen ja sen jäsenten eteen.

Jäsenenä yhdistyksessä olen melko tuore, koska liityin jäseneksi loppuvuodesta 2017. Olin jo pitkän tovin ennen tätä kuullut työkavereiltani ja ystäviltäni paljon hyvää yhdistyksestä ja sen toiminnasta. Oikeastaan muita vaihtoehtoja en tuossa vaiheessa edes miettinyt, koska yhdistys tuntui erittäin hyvältä ja juuri sellaiselta, jota odotan ammattiyhdistykseltäni. Arkipäivän työssäni toimin palveluneuvojana Seinäjoen koulutuskuntayhtymä Sedussa. Myös se edesauttoi liittyessäni jäseneksi, että hyvin moni kollegoistani kuuluu Jyty Seinäjoki ry:n. Tottakai halusin kuulua heidän kanssaan samaan yhdistykseen, olla heidän kanssaan samaa joukkoa.

Jyty Seinäjoki ry:ssä on mielestäni paljon hyvää. Mukana toiminnassa on innokkaita jäseniä, ja meillä kaikilla on hyvä yhteinen tavoite; toimia meidän kaikkien jäsenten edun mukaisesti ja tukea toisiamme muuttuvissa työympäristöissä.

Rahastonhoitajana olen saanut tehdä minulle itselle mielenkiintoista ja antoisaa työtä yhdistyksessä. Tykkään työskennellä lukujen parissa ja huolehtia yhdistyksen taloudellisesta kannattavuudesta. Voisikin sanoa, että tämä on yksi harrastuksistani.

Muita harrastuksiani ovat liikunta mahdollisuuksien mukaan kuntosaliryhmissä. Ulkoilu ja perheen kanssa liikkuminen on myös minulle tärkeää. Myös lapsen harrastukset ovat osa perheemme harrastusta ja minut voikin nähdä hyvin usein jäähallin kulmilla. Perheeseeni kuuluu puolisoni Samun lisäksi 8- ja 3-vuotiaat lapset. Lapsiperheen arki on paikoitellen hyvin kiireistä ja lapset etusijalle asettaen arki pääosin kulkeekin. Useimmiten iltaisin ja vapaapäivinä ehdin syventymään yhdistystoiminnan tehtävien hoitamiseen parhaiten, mutta tämä sopii minulle oikein hyvin ja nautin tästä. Yhdistystoiminnassa tämä onkin parasta. Kaikki ovat suurella sydämellä ja ilolla mukana toiminnassa. Meillä on mukana todella aktiivisia ja innokkaita hallituksen jäseniä ja vapaa-ajan toiminnan järjestelijöitä. Voinkin siis suositella yhdistystämme suurella sydämellä uusille jäsenille! Yhdistyksen jäsenenä saat paljon hienoja etuja, voit halutessasi osallistua erilaisiin vapaa-ajan tapahtumiin ja erityisesti tutustua uusiin ihmisiin, eri työnantajien parista. Tärkeintä tietysti, saat Jyty-liiton tueksesi työssäsi vastaan tuleviin työsuhdeasioihin ja ongelmatilanteissa on mahdollista pyytää neuvoa erilaisissa tilanteissa toimimiseen. Tule siis sinäkin mukaan tähän innokkaaseen, valoisaan joukkoon!